2010, ജൂൺ 7, തിങ്കളാഴ്‌ച

Цитадель Существования ZOMBIES in the west sky-ghosts MUNDI

Life in Цитадель Существования




with the scraps of fried bread one life...


miserere oh lord....Palavras em diferentes cores e tons...de miséria e fome




miserere
мои чувства в данный момент


farta gente,farta fome

4 അഭിപ്രായങ്ങൾ:

  1. jednou takhle v noci
    Nevím, co mě to ani napadlo, že by to bylo tou únavou z tréninku, nebo tím chill-outem, co mi tu právě hraje...prostě jsem se rozhodla založit si nový blog. Na starém je hromada hloupostí, které jsem tam přidávala, když mi bylo 15.
    Teď tam jednoznačně vedou videa, asi jediná užitečná věc, jinak jsou to copyrighty z obrázků z googlu apod., prostě nic, na co by měl být člověk zrovna extra pyšný. Sem tam jsem tam napsala něco, co mě zrovna napadlo, nebo nad čím jsem přemýšlela, ale trochu se to ztrácelo ve všem tom ostatním.

    Tak mi prostě přišlo na mysl udělat mým myšlenkám (popř. fotkám) jiné, oddělené místo. No a takhle to dopadlo. Uvidíme, jestli to bude vůbec pokračovat a jestli bude co psát. Čeká mě maturitní ročník, tak snad o zajímavé situace nebude nouze. A momentálně se taky trochu snažím změnit svůj život, ale o tom až kdyžtak později

    മറുപടിഇല്ലാതാക്കൂ
  2. jednou takhle v noci
    copiaste-me descaradamente preciosa preguiçosa
    القوى العظمى؟

    أريد أن ندرك قوة الجذب. أريد أن تدرك السلطة بالجبن. أريد أن ندرك قوة الانتقام. أريد أن تدرك السلطة لا يمكن أن تنمو. أريد أن ندرك قوة يبدو. أريد أن ندرك قوة الغباء. أريد أن تدرك السلطة من قصص تغير. أريد أن ندرك قوة الشر أن أقول.
    لأنه يمكن هذا النوع من "قوى" لم تجد أي قوة عظمى.
    اجتماع واحد فقط قوية. قوية جدا.
    قوة السعادة! وأنني حصلت عليه! وأنت؟

    മറുപടിഇല്ലാതാക്കൂ
  3. As caveiras de fogo tem fantasmas inconscientes na sua memória e conseguem fazer com que a Alma se esconda na penunbra das florestas selvagens

    മറുപടിഇല്ലാതാക്കൂ
  4. tens-te posto dark miuda
    atão passaste a tudo??? a demente dark violeta
    tem fantasmas algures só falhou a penun sem m
    eu só vou ai prah semana
    tens tempo terça???

    DarkViolet disse...
    As caveiras de fogo tem fantasmas inconscientes na sua memória e conseguem fazer com que a Alma se esconda na penunbra das
    já não há nem
    florestas selvagens nem almas
    penumbras há à fartazana
    manda-me eu ia a dizer um mail mas não tenho ido à caixa de correio há um mês logo num mandes...

    മറുപടിഇല്ലാതാക്കൂ